Forum penspinning.pl Strona Główna  
  •  Regulamin  •    FAQ  •   Szukaj  •   Kalendarz  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Album  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Poprzedni temat :: Następny temat
Pomoc przy paypal.
Autor Wiadomość
Cult 
Użytkownik

Kręcę od: 2 VI 2010
Ręka: Prawa
Handel: 100% (+3, 0, 0)
Wysłany: |17 Lip 2011|, o 23:14   Pomoc przy paypal.

Witam. Sprzedaje skuter, niestety nie znalazlem zadnego kupca az zglosil sie do mnie pewien anglik. Wszystko ustalilismy, napisal, ze tylko tranzakcja paypal wchodzi w gre. Zgodzilem, sie, mam tam konto wiec myslalem, ze bedzie wszystko ok, az wynikla pewna sytuacja ktorej nie do konca rozumiem.

Pierwszy raz robie tranzakcje przez paypal poza tym wszystko jest po angielsku, co prawda znam angielski ale obawiam sie, ze cos zle zrozumialem i nie wiem dokladnie co dalej robic.

Oto email od kupujacego

:

Hello.

I have just completed the Payment of the Bike and i am sure you have received the confirmation from PayPal regarding the Payment, you can check your paypal e-mail for confirmation of payment. I want you to send me your address so that the pick up can be arranged, the bike would be picked up by the Courier Exchange Logistics Company which I've been using for a while and they're very reliable. I made an extra payment 2,000.00 PLN and i am sure you noticed that, you'll have to send the extra amount to the Shipping Company through Western Union right away, so that they can come ahead for the pick up and also you should send your address where they have to come for the pick up and also the necessary Western Union Payment Information. I will need you to send the excess fund to my pick up agent Headquarters where they normally confirm any commission payment to via western union money transfer(this can be done from the post office, as they usually have a western union agent there). Here is my pick up agent Headquarter info needed to send the money through Western Union.

NAME: XXXX XXXXX
ADDRESS : XXX XXX XXX XXX
COUNTY: London
ZIP CODE: XXX XXX

specjalnie nie wpisuje jego danych ze wzgledu na ochrone danych osobistych

I am sure you have all my name and address for all documentations regarding the bike, and all other documentations should be prepared by my Pick Up Agent. You should send the money soon so that the Pick Up would be scheduled and you would know when the Pick Up would commence, make sure you're home. I advice you to check both your inbox or junk/spam folder for the payment confirmation message.
So just make sure you send the extra amount to the Shipping Company right away so that you can get your money immediately. It's Nice Doing Business With You. Get to mail me back soon with your address.

Am waiting for your soonest response...

Thanks..

A to dostałem od serwisu paypal.com

Dear XXXX XXXXX,

You have received a PayPal Payment of 4,800.00 PLN from XXXXXXXX XXXXXXX

We've placed a temporary hold on the funds of this transaction

As mentioned in the receipt of Payment and as per New PayPal Payment policy, we have fully debited the total amount (above) from the buyer's account which included the Transport/Delivery Charges (Courier Exchange Logistics).

In order to complete this transaction and get the funds approved in your account. We advice you go to nearest Western Union Office, and send the excess sum of 2,000.00 PLN to the Transport Agent and send us a Scanned Copy/Photograph of your Western Union Transaction Receipt (in .JPG Format).

NOTE: This is important as a security measure to ensure safety of this transaction.

Please, find below the name and address of the Transport Agent where the Funds would be sent via Western Union Money Transfer.

Click Here Locate Nearest Western Union Office

Z tego co zrozumialem, gosc wyslal 2000zł wiecej na transport, i musze to zaplacic do western union a paypal wysle mi kwote za skuter 2800zł + 2000zł odda które musze zaplacic do Western Union, czy to jest bezpieczne? Czy mozna w pelni ufać serwisowi paypal? Nie chce, zeby wynikla sytuacja, ze zaplace 2000zł i nagle cos pojdzie nie tak.

Prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez Cult |17 Lip 2011|, o 23:16, w całości zmieniany 1 raz  
PTP Wymiany/Trades

MadEye 

Handel: 100% (+205, 0, 0)
Wysłany: |18 Lip 2011|, o 00:42   

https://www.paypal-commun...ght/td-p/170946

Jak widzisz, to znany przekręt, a mejla nie dostałeś od paypala tylko z podobnie wyglądającego adresu. Reasumując, serwisowi paypal można ufać, jednak trzeba mieć trochę oleju w głowie i pomyśleć nad daną sytuacją.

Jak odezwie się do Ciebie Nigeryjczyk ze spadkiem to też mu nie wierz. ^^

Cult 
Użytkownik

Kręcę od: 2 VI 2010
Ręka: Prawa
Handel: 100% (+3, 0, 0)
Wysłany: |18 Lip 2011|, o 01:08   

Dzieki bardzo, od poczatku mi cos nie pasowalo, ze musze za cos placic mimo to, ze cos sprzedaje. Jeszcze raz dzieki
PTP Wymiany/Trades

Arti 
Użytkownik

Handel: 100% (+18, 0, 0)
Wysłany: |20 Lip 2011|, o 23:21   

Co więcej z tego co wiem z niektórych typów przelewów można wycofywać kasę, przynajmniej ostatnio natknąłem się na taką sytuację, więc polecam operacje na tak dużych kwotach realizować przez bank.
PTP Wymiany/Trades

karolek 
Użytkownik

Handel: 100% (+2, 0, 0)
Wysłany: |29 Lip 2011|, o 22:15   

"MadEye" napisał/a:
Jak odezwie się do Ciebie Nigeryjczyk ze spadkiem to też mu nie wierz. ^^

Dokładnie. Kiedyś wystawiłem telefon na allegro na sprzedaż w granicach 300zł. Napisał do mnie właśnie Nigeryjczyk, że kupi ode mnie za 400euro, pierw nie chciałem, ale po paru dniach mnie skusił, a więc tak gmatwał, tak gmatwał że chciał ten telefon dla swojej córki która mieszka w Anglii, aż w końcu tak się zagmatwał że zrezygnowałem. Prawie straciłem telefon.

A więc zrezygnuj tej swojej transakcji :wink:
Ostatnio zmieniony przez karolek |29 Lip 2011|, o 22:16, w całości zmieniany 1 raz  
PTP Wymiany/Trades

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi