Forum penspinning.pl Strona Główna  
  •  Regulamin  •    FAQ  •   Szukaj  •   Kalendarz  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Album  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Pari
|29 Gru 2009|, o 18:47
Moj Koslawy(jak narazie) Bakfall i kumpla Palmspin 2.0
Autor Wiadomość
PutineX
[Usunięty]

Handel: 0% (0, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 15:41   Moj Koslawy(jak narazie) Bakfall i kumpla Palmspin 2.0

link http://www.youtube.com/watch?v=gplLotyarJI

Nie wyśmiewac sie nie ma tu miejsca na kłótnie.
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
 
Almanach 
Użytkownik


Wiek: 25
Posty: 225
Handel: 100% (+8, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 15:45   

twoj bakfall jest dosyc fajny6 tylko wiecej plynnosci a twojego kumpla palm spin nie bych chyba zaczety TA. po palmspina sie rozpoczyna TA i potem zsuwa pena na dlown, a twoj Qmpel poprostu druga reka zakrecil penem (tak mi sie wydaje)
_________________



PTP Wymiany/Trades
 
Cienki 
Mistrz Polski 2009


Kręcę od: VI.07
Ręka: Prawa/ Right
Wiek: 24
Posty: 2312
Skąd: Opole Lubelskie
Handel: 100% (+25, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 15:48   

to nie byl bakfalll..... to byly baki i passy po kolei - jak koslawo i 0 plynnosci to po co filmik... jeszcze nie ma sie czym chwalic ;/
_________________

http://www.lastfm.pl/user/CienkiPPP - tego słucham.
http://www.myspace.com/cienkibbx/
PTP Wymiany/Trades
 
 
PutineX
[Usunięty]

Handel: 0% (0, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 18:03   

Teraz mi wychodzi Płynniejszy przed kamera wogóle nie mogłem go zrobic;/ rece sie trzesly
PTP Wymiany/Trades
 
Maniek 
Fingers' Artist


Kręcę od: IV 2007
Ręka: Prawa
Wiek: 26
Posty: 3171
Skąd: Radom/Lublin
Handel: 100% (+37, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 18:28   

:shock: :shock: :shock:
Nigdy nie probowalem zrobic bakfalla ale chyba za pierwszym razem bym zrobil lepiej... Po co w ogole cos takiego pokazywac?
_________________
PTP Wymiany/Trades
 
 
PutineX
[Usunięty]

Handel: 0% (0, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 18:44   

Hmm to jest kilka h nagrane po tym jak mi 1 raz siadl teraz juz siada plynniej...

PS:Smialo proboj;]
PTP Wymiany/Trades
 
przemo 
Użytkownik


Kręcę od: I 2007
Ręka: prawa
Wiek: 28
Posty: 672
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Handel: 100% (+63, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 19:11   

to nagraj jak ci "siądzie".... :neutral: nic specjalnego, 2 filmiku nie widziałem wogóle, tak szybko mignął, wiec sie nie wypowiadam
_________________


ぼんくら R.I.P.
PTP Wymiany/Trades
 
 
skrobi 
Użytkownik

Kręcę od: 2007
Ręka: Prawa\right
Wiek: 27
Posty: 538
Skąd: Ostrzeszow
Handel: 100% (+20, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 19:51   

mowiac krotko;).. szkoda robic tematy dla takich (wg mnie) brzydkich filmow.. lepiej potrenowac solidnie i dopiero sie pochwalic ;) bo mowiac szczerze rozbawiles mnie stary:P
_________________

Potrzebujesz pomocy?! :wink: Pisz na PW lub GG : 4959285 ! :wink:
PTP Wymiany/Trades
 
 
Śledź 



Kręcę od: październik 2006
Ręka: prawa
Posty: 884
Handel: 100% (+1, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 21:44   

jak narazie koślawy to nie pora na filmik, weź przykład z zaliwaji który pokazal np ladnego bakfala 1.5, jakos nie kojarze zeby dawal filmik zaraz po nauczeniu się tricku. bardziej efektywny jest ladnie wykonane infinity niz twoj koślawy backfall.

palmspina nie komentuje...
_________________
Kliknij, jeśli masz odwagę!
PTP Wymiany/Trades
 
Zaliwaja 
Użytkownik


Kręcę od: 31.10.2006
Ręka: [Prawa]
Wiek: 27
Posty: 1252
Skąd: Legionowo
Handel: 100% (+32, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 22:08   

No ! wszyscy bierzcie ze mnie przykłąd, bo jestem debeściak !! :D

a co do filmiku to uczcijmy go minutą ciszy.
_________________
Nie zajmuję się Listą wymian, nie pisać w tej sprawie.
PTP Wymiany/Trades
 
Skeleton 
Użytkownik


Kręcę od: 2007
Ręka: Prawa
Wiek: 25
Posty: 353
Skąd: Ełk/Troy
Handel: 100% (+182, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 22:35   

Minuta ciszy minęła.... Teraz ja się wypowiem. Jeżeli to jest bakfall to ja jestem święty... Bierz przykład z Zaliwaji; jego bakfall 1.5 ownuje... Eh.. Putinex kiedy ty się końcu nauczysz, że my nie chcemy oglądać takich filmików. A i jeszcze jedno: Naucz się Sonic'ów i Charg'y wszystkich i innych trików przed nauką Bakfall'a.... Myślisz, że jak się go nauczysz to będziesz super-elo koleś. OTÓŻ NIE!! Prestań zaśmiecać serwer www.youtube.com filmami typu: Mój Bakfall!, Moja mama!, Moje wypasiste combo!, Ja i przyjaciele w szkole! itp......

P.S- Ja bym Ci dał warn'a :twisted: ... Całe forum by się cieszyło :mrgreen: ... Wiem miły jestem....
P.S2- To mój 53 post!! ^^
PTP Wymiany/Trades
 
 
Ners 
Użytkownik


Kręcę od: 01.09.2007
Ręka: Prawa
Posty: 37
Skąd: Wrocław
Handel: 0% (0, 0, 0)
Wysłany: |11 Paź 2007|, o 22:39   

Nie popadajmy w przesadę. W końcu ten dział forum nazywa się "Pokaż co potrafisz". Ten Bakfall nie jest jakiś super płynny, ale to zawsze coś.

Pozdrawiam
Szymon Kałwak (Ners)
PTP Wymiany/Trades
 
PutineX
[Usunięty]

Handel: 0% (0, 0, 0)
Wysłany: |12 Paź 2007|, o 07:43   

Skeleton umiem all trick ktore sa w bazie danych na PPP wiec nie mow mi czego mam sie uczyc
PTP Wymiany/Trades
 
Krupek 
Użytkownik


Kręcę od: xx.09.2006
Ręka: rajt
Wiek: 26
Posty: 643
Skąd: Opole
Handel: 100% (+6, 0, 0)
Wysłany: |12 Paź 2007|, o 09:52   

Putinex , umiec zrobic ale umiec ladnie zrobic to co innego , Skeletonowi chodzilo abys nauczyl sie robic poprawnie technicznie , zeby to jakos wygladalo ;)

BTW. To co jest w bazie filmow na portalu to nie wszystkie tricki ps'u jakie sa xD
PTP Wymiany/Trades
 
 
Śledź 



Kręcę od: październik 2006
Ręka: prawa
Posty: 884
Handel: 100% (+1, 0, 0)
Wysłany: |12 Paź 2007|, o 14:04   

"Ners" napisał/a:
W końcu ten dział forum nazywa się "Pokaż co potrafisz".

chyba odpowiedniejsza będzie nazwa dla działu "pokaż co nie potrafisz".

takie shitowe filmiki to tutaj
zamykam.
_________________
Kliknij, jeśli masz odwagę!
PTP Wymiany/Trades
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIBlack modified by Falcone and Aragon77, Hakan for penspinning.pl