Kręcę od: IV 2007
Ręka: Prawa
Wiek: 32 Posty: 3080 Skąd: Radom/Lublin Handel: 100% (+37, 0, 0)
Wysłany: |13 Gru 2009|, o 17:10 Bazar w "Meetingach"
Jak większość zapewne wie, w tematach poświęconych konkretnym meetingom, zabronione jest prowadzenie interesów, które miałyby dotyczyć sprzedaży i kupna długopisów.
Wiem jednak, że wszelkiego rodzaju wymiany są dla niektórych z nas niezbędnym elementem meetingu, postanowiłem zatem w pewien sposób ułatwić Wam prowadzenie interesów
Aby uniknąć bałaganu, zamieszczam poniżej kilka uwag do których powinniśmy się stosować:
1. Temat należy założyć w dziale "Meetingi".
2. Nazwa tematu jest dowolna. Proponuję jednak, aby w nazwie znajdowała się nazwa miejscowości, w której ma odbywać się spotkanie wraz z jego datą. Ułatwi nam to szukanie interesującego nas tematu.
3. Może funkcjonować tylko jeden "bazarowy" temat dotyczący konkretnego meetingu. Autorzy kolejnych będą karani ostrzeżeniem.
4. Koniecznym jest ustalenie ważności trwania tematu (popularna opcja "wygaś"). Temat powinien wygasnąć najpóźniej 4 dni po skończonym meetingu.
5. W temacie możemy składać jedynie oferty kupna i sprzedaży. Wszelkie pytania kierujemy na PW.
6. Oferty w temacie możemy składać co 3 dni, ale tylko pod warunkiem, że mamy do zaoferowania rzeczy, których nie wymieniliśmy wcześniej.
Pomysł git ale wg mnie lepiej by było, jakby zrobić odzielne podforum do tego - za dużo się tematów w metach zrobi. I tam ktoś chętny zakłada temat który ma taką samą nazwę jak właściwy temat do meetingu - to ułatwi szukanie. Reszta zostaje.
Rozważam czyszczenie działu meetingi co dwa miesiące tak jak w śmietniku. Tematy ze starymi meetingami są nudne, nic tam nie ma, a do filmów z meetów są przeważnie robione osobne topici w dziale filmy.
Był pomysł, żeby wykorzystać do tego skrypt Śledzia, ale chyba tak będzie wygodniej i łatwiej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach