Forum penspinning.pl Strona Główna  
  •  Regulamin  •    FAQ  •   Szukaj  •   Kalendarz  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Album  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Maniek
|24 Sty 2010|, o 18:29
[Speszjal Trejning] Lawliet
Autor Wiadomość
ShaiiboN 
Smakowita Wędlina


Kręcę od: 14 II 2008
Ręka: Prawa/Right
Wiek: 26
Posty: 1188
Skąd: Konstancin
Handel: 100% (+7, 0, 0)
Wysłany: |3 Wrz 2009|, o 18:02   [Speszjal Trejning] Lawliet

Witam Cie ja Ciebie. W temacie tym będą lądować instrukcje jak ujarzmić twojego skillzura, żeby wyglądał schludnie i ładnie jak u Spinnerpeema. Podstawą każdego domu są fundamenty, dopiero później można pokusić się o jakieś fiku-miku luksusy, jak łazienka z 3 kiblami, a na zakończenie duża szafa z dużą ilością ubrań.
Tak więc poćwicz takie cuś:

1.
Wytrenuj do perfekcji coś takiego:
Bak To FL TA Rev 12-T1 -> Pass T1-12-23 -> Double Charge 23-23 -> Warped Sonic 23-34 -> Sonic 34-23 [p][s 0.5] ~ Charge 14(Paluchy jak w Flush Sonicu) [s 0.5] ~ Pass 14-23 [s 0.5] -> Warped Sonic 23-34 -> Demons Sonic 34-12 -> Wiper Rev 12 -> Pass rev 12-23 -> Rev TW Sonic 23-34 -> [PU->PD] Pass 34-23 -> Devils Around 23-23 -> Shadow 23-34 -> Pass 34-23 -> Tw Sonic Bust 23-12 -> Pass Rev 12-T1 -> Ext TA Bust T1-12

Pozwoli ci to zgrabnie wymyślać kombinacje upiększające hardkor pomiędzy.

Więcej mi na razie do głowy nie przychodzi, poczekaj i trenuj ^^
Ostatnio zmieniony przez Maniek |20 Sty 2010|, o 15:14, w całości zmieniany 2 razy  
PTP Wymiany/Trades
 
 
Lawliet 
Mesi my waifu <3


Kręcę od: Koniec lutego / poczatek marca 2009.
Ręka: Prawa / Right
Wiek: 25
Posty: 809
Skąd: Neuss /WaWa/Edynburg
Handel: 100% (+5, 0, 0)
Wysłany: |24 Paź 2009|, o 10:34   

Ok , powiem tyle, ze przez ostatnie 3 dni , bo Madaj powiedzial ze jest 1 miejsce na PPP i mnie i Frasia na mysli mial.. Cwiczylem "w pelni ulozone combosy".. Jest to frustrujace doswiadczenie, nie wiem.. Jesli Peem i inne koxy wszystko ukladaja i tez sie tak mecza to im nie zazdroszcze. Aczkolwiek radosc jest niezwykla po udanym combosie..

W tymze czasie, jako ze cobmo max 15 sek mialo byc, staralem sie jak najlepiej elementy koksu w jak najlepszuy sposob polaczyc. Jesli sie combos dostanie to zobaczycie go tam ,jesli nie to wstawie go tu..

Na koniec dodam , ze combos jednak zmianie ulegal w te 3 dni.. chyba z 4-5 razy.. Pozatym bylem zmuszony siegnac po Bustera, bo na KT mi nie siadalo.. T_T
Ogolnie jesli procentualnie mialbym ocenic zadowolenie z tego combosa to dam 75%.. Moglo byc lepiej :P



Co do Mankowego combosa, dzieki Ci za tru ale to raczej umiem, jednak pocwicze , bo jako element spamu w combie mozna fajnie uzyc :P
_________________

Channel
Blog
PTP Wymiany/Trades
 
 
Lawliet 
Mesi my waifu <3


Kręcę od: Koniec lutego / poczatek marca 2009.
Ręka: Prawa / Right
Wiek: 25
Posty: 809
Skąd: Neuss /WaWa/Edynburg
Handel: 100% (+5, 0, 0)
Wysłany: |6 Lis 2009|, o 19:41   


Wersja HQ na YouTube

Taki test 2 nowych penow. Znaczy z tydzien mam ale kamerki nie mialem. Jutro robie na eventa.

FS zawlony zdeka ale tylko pytanie jak wyglada pen w moich rekach. Od razu mowie ze to jest moj main pen i bedzie moj main pen :P

Edit: Dzis kamerke dostalem wiec wszystko dzis, ogolnie lepiej sytuacja wyglada. Udostepnione.
_________________

Channel
Blog
Ostatnio zmieniony przez Lawliet |6 Lis 2009|, o 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
PTP Wymiany/Trades
 
 
musk 
Fingers' Artist


Kręcę od: 2008
Ręka: prawa
Wiek: 25
Posty: 839
Skąd: Łęki k/Oświęcimia
Handel: 0% (0, 0, 0)
Wysłany: |12 Lis 2009|, o 11:45   

Z tym penem Ci całkiem do łapy, więc może zostać.

Well, myślałeś nad zmianą kąta? Bo ten jest niestety irytujący, bo mało widać. Gdybyś sobie sprawił taki np. jak ma zawsze kUzu, to by Ci bardzo wyszło na plus. Masz możliwość?

No i było za czerwono troszke przez to światło, jak kręciłeś MXem to było ładne.
_________________
PTP Wymiany/Trades
 
 
Lawliet 
Mesi my waifu <3


Kręcę od: Koniec lutego / poczatek marca 2009.
Ręka: Prawa / Right
Wiek: 25
Posty: 809
Skąd: Neuss /WaWa/Edynburg
Handel: 100% (+5, 0, 0)
Wysłany: |14 Lis 2009|, o 22:49   

No dzieki :P A wiec tak , cos powiedziec bym chcial. Czuje ze sie rozwinalem ^^ Odkrylem pewien szkopul i coraz czesciej np. w dziedzinie bustow wychodzi mi 15+ (narazie rekordu nie chce zdradzac wszystko sie na one yearze okaze, a tego mam 20 lutego). Podszkolilem rowniez pb 1,5 cont oraz midbaki 1,5 cont do "dosc dobrego stopnia".Ringbaki 1,5 narazie 3 max siadaja ale nie cwiczylem ich za bardzo, w sumie wogole. Tylko tak o sprobowalem i pare razy 3 siadly. Co do indexbakos to "zal" ze tak powiem i tych nie ogarniam, max 2 wyjda.. Pare nowych rzeczy jak FL TA ~ palmspin cont (rekord x4, normalnie x2 wychodzi) jest u mnie dosc pewnym elementem. W combosach mysle ze tez wykazuje sie coraz wieksza kreatywnoscia (wykorzystanie slotow 24 i 13 jest coraz wieksze oraz roznorodnosc, nie tylko Twisted Sonic spam -> finisher , teraz sa baki, jak pisalem 24 - 13 slot, wstawki jakies fajne itp), choc to (kreatywnosc) chyba moj najslabszy element.

To tyle, poprostu chcialem napisac.
_________________

Channel
Blog
PTP Wymiany/Trades
 
 
Cienki 
Mistrz Polski 2009


Kręcę od: VI.07
Ręka: Prawa/ Right
Wiek: 24
Posty: 2312
Skąd: Opole Lubelskie
Handel: 100% (+25, 0, 0)
Wysłany: |14 Lis 2009|, o 22:58   

No zauważyłem u Ciebie postęp ;) . Szacun za busty (chociaz to nie wszystko), ja nie pojmuję jak niefuksem zrobić 8 a co dopiero 15, midbaki 1.5 masz paskudne ale spoko - one yeara jeszcze nie ma, jak wtedy wcisniesz +13 mbaków 1.5 to w tych dziedzinach będziesz lepszy ode mnie xD

Nie no dżołk ;p. Do mojego poziomu jeszcze ci brakuje bo jestem przechujem tutaj itd. :D :D :D nie no, jakiś dobry humor mam dzisiaj ;p

Jeśli chodzi o kreatywność to się nie przejmuj - jeszcze masz czas i każdy przeżywa w tym chyba regres co jakiś czas ;p. Jeżeli nic samemu nie kminisz to zrzynaj od innych połączenia i adaptuj to na właśne warunki ;) (a nie jak qstra - zrzynaj razem ze stylem -_-)

Jedyne czego mi brak w Twoich kąbach to okrągłości. Wiesz o co chodzi? Nie wiem, może to wina kąciora ale Twoje twisted sonici są takie ściete i za szybko robione, przez co całe combo wydaje się "sloopy" (niedokładne). Popracuj nad tym zią ;)
_________________

http://www.lastfm.pl/user/CienkiPPP - tego słucham.
http://www.myspace.com/cienkibbx/
PTP Wymiany/Trades
 
 
Lawliet 
Mesi my waifu <3


Kręcę od: Koniec lutego / poczatek marca 2009.
Ręka: Prawa / Right
Wiek: 25
Posty: 809
Skąd: Neuss /WaWa/Edynburg
Handel: 100% (+5, 0, 0)
Wysłany: |17 Lis 2009|, o 18:34   

Oh dziekuje :P Znaczy sie , odnosnie midbakow 1,5. Moze jakies konkretne rady? Bo mysle ze z Twojej strony to raczej te dobry by wyszly. (48 czy ile ich bylo.. to jest wtf:P)

Co do kreatywnosci tez dzieki za slowa.

Teraz takie info. Dzis gadal ze mna Peem i moglby byc moim special guestem na one year ale.. Edytor nie chce go T_T Bo (sam sie zglosil!!!) Skyblue napisal ze "to moje solo i on nie chce potem lookac komentarzy ala : "nice solo, like peems combo"". Wiec tak drugi na swiecie edytor bedzie edytowal solo (po madaju) i to mnie bardzo cieszy :P Pozatym HAL pisal mi dzis ze na JEBie Madaj stal sie idolem editingu xd Madaj = peem w edytowaniu :P N1.

Co do vidsow ode mnie to beda jakies za jakis czas. Pozatym zaprosil mnie na mebeam itp (Skyblue) i pokazal mi a13x na zywo (kamerka) ,bo oni do jednej szkoly chodza :P Omg.. na zywo na luzie ~ 60 pb 1,5.. najs na dodatek ze 1st try. Potem pokazywal mi swoje mody i prezent od neptune (ten mod z PMWT ten cigarr czy jakos tak).. :P

To tyle na dzis w dzurnalu xd
_________________

Channel
Blog
PTP Wymiany/Trades
 
 
Cienki 
Mistrz Polski 2009


Kręcę od: VI.07
Ręka: Prawa/ Right
Wiek: 24
Posty: 2312
Skąd: Opole Lubelskie
Handel: 100% (+25, 0, 0)
Wysłany: |20 Lis 2009|, o 23:05   

A więc jak już mówiłem w Twoim spinningu brakuje mi "krągłości" - przy twisted sonicach jakoś tak dziwnie ścinasz charge, nie róbisz takich fajnych kółeczek ;p. Więc specjalnie dla Ciebie przygotowałem ot, taką se rozkminke.

http://www.youtube.com/wa...QfOJzFRH49uaQ==

Jakby coś nie działało to pisać - nie udostępniam każdemu z osobna tylko daję ten niby uniwersalny url odblokowujący ;p Jak wyskoczy error to odśwież.
_________________

http://www.lastfm.pl/user/CienkiPPP - tego słucham.
http://www.myspace.com/cienkibbx/
Ostatnio zmieniony przez Cienki |20 Lis 2009|, o 23:07, w całości zmieniany 1 raz  
PTP Wymiany/Trades
 
 
Lawliet 
Mesi my waifu <3


Kręcę od: Koniec lutego / poczatek marca 2009.
Ręka: Prawa / Right
Wiek: 25
Posty: 809
Skąd: Neuss /WaWa/Edynburg
Handel: 100% (+5, 0, 0)
Wysłany: |20 Lis 2009|, o 23:07   

Fajowo ze cos mam :D Jednakze breakdown by mi pomogl (mimo slowmotion :facepalm: ) . Wtedy jakos pewny jestem, ze nie moge zrobic bledu.
_________________

Channel
Blog
PTP Wymiany/Trades
 
 
Cienki 
Mistrz Polski 2009


Kręcę od: VI.07
Ręka: Prawa/ Right
Wiek: 24
Posty: 2312
Skąd: Opole Lubelskie
Handel: 100% (+25, 0, 0)
Wysłany: |7 Gru 2009|, o 15:52   

Brakuje mi w combach u Ciebie bak sikłęsów więc proszę:
http://www.youtube.com/wa...PzHKv1KGNnPJQ==
_________________

http://www.lastfm.pl/user/CienkiPPP - tego słucham.
http://www.myspace.com/cienkibbx/
PTP Wymiany/Trades
 
 
Lawliet 
Mesi my waifu <3


Kręcę od: Koniec lutego / poczatek marca 2009.
Ręka: Prawa / Right
Wiek: 25
Posty: 809
Skąd: Neuss /WaWa/Edynburg
Handel: 100% (+5, 0, 0)
Wysłany: |8 Gru 2009|, o 16:35   

Co do tych okraglosci w combosach to sie dogadalismy, bak sequence nagram jak czas na to bedzie bo w tym tygodniu tylko niedziela pewnie da rade (ew. czwartek mam troche czasu).

Pozatym nastapil przelom w moim spinningu, wczoraj mialem kreatywny dzien, pare fajny linkings odkrylem, cos ala HAL (z uzyciem Thumb) albo toro. Pozatym video colddiego. 15 miesiecy spinnuje i bardzo dobrze to robi. Jak pisalem na GG z kims : to byl dla mnie plask w ryj. Nie moglem sie otrzasnac. Troche to przekolorowane i za bardzo tragizuje, ale w swieta bede no life odstawial i w czas, kiedy praktyki beda.

Dzis 3rd try nagralem : ta release [index pop] ~ fl ta ~ pamspin 0,5 ~ fl ta.

A tego sie ucze, probuje wykonac .. : ta (release) ~ fl ta ~ palmspin 0,5 ~ fl ta release (index pop) ~ fl ta ~ palmspin 0,5 ~ fl ta.

Poki co tak sobie wychodzi. Midbaki 1,5 coraz ladniejsze sie robia.

Edit : Musialem to zrobic. Kiedys tam planuje cos wiekszego, dzis w 1h nagrane (oprocz pb 1,5 i bustow release bo te nagrywalem z 2 - 3 dni temu).

http://www.youtube.com/wa...krZ19VaPCrOQw==

edit2 : bustow tylko 14 czy tam 13 bo z TA ext.. to poki co jakis wyczyn tak na 60 min z ta ext dla mnie :P Z tw sonic podchodze pod... zobaczycie jak przekroocze omj postawiony cel.
_________________

Channel
Blog
Ostatnio zmieniony przez Lawliet |8 Gru 2009|, o 20:17, w całości zmieniany 2 razy  
PTP Wymiany/Trades
 
 
ShaiiboN 
Smakowita Wędlina


Kręcę od: 14 II 2008
Ręka: Prawa/Right
Wiek: 26
Posty: 1188
Skąd: Konstancin
Handel: 100% (+7, 0, 0)
Wysłany: |10 Gru 2009|, o 14:20   

No dobria, to ja ci zaraz podam dobrą rozkminkę, jedną z moich ulubionych:
TA T1-34 -> Shadow 34-12 -> Bak rev 12-12
Albo jeszcze fajniejsze:
TW Sonic 23-12 -> Bak rev 12-12 [p][s 0.5] ~ Halftap T1-T1 [s 0.5] -> Shadow 34-12 -> Bak rev 12-12

Ważne: tam nie ma Palmspina. Wchodzi do 34 bezspinowo właściwie.
PTP Wymiany/Trades
 
 
ShaiiboN 
Smakowita Wędlina


Kręcę od: 14 II 2008
Ręka: Prawa/Right
Wiek: 26
Posty: 1188
Skąd: Konstancin
Handel: 100% (+7, 0, 0)
Wysłany: |14 Gru 2009|, o 21:56   

http://www.youtube.com/wa...8wj2w5mlRHVLQ==

I to jeszcze bym prosił. Jak nie kminisz, to możesz poprosić o bd, ale mi się na razie nie chce.
PTP Wymiany/Trades
 
 
Lawliet 
Mesi my waifu <3


Kręcę od: Koniec lutego / poczatek marca 2009.
Ręka: Prawa / Right
Wiek: 25
Posty: 809
Skąd: Neuss /WaWa/Edynburg
Handel: 100% (+5, 0, 0)
Wysłany: |15 Gru 2009|, o 14:51   

Zamiast passow rev po PB rev moge dac sonic -> devils around -> Tw sonic harmonic -> busty release.. Bo passy rev nie ida mi az tak.. T_T
_________________

Channel
Blog
PTP Wymiany/Trades
 
 
Cienki 
Mistrz Polski 2009


Kręcę od: VI.07
Ręka: Prawa/ Right
Wiek: 24
Posty: 2312
Skąd: Opole Lubelskie
Handel: 100% (+25, 0, 0)
Wysłany: |15 Gru 2009|, o 15:23   

"Lawliet" napisał/a:
Bo passy rev nie ida mi az tak.. T_T

No to właśnie masz je ćwiczyć tym bardziej, omg -_-''
_________________

http://www.lastfm.pl/user/CienkiPPP - tego słucham.
http://www.myspace.com/cienkibbx/
PTP Wymiany/Trades
 
 
Lawliet 
Mesi my waifu <3


Kręcę od: Koniec lutego / poczatek marca 2009.
Ręka: Prawa / Right
Wiek: 25
Posty: 809
Skąd: Neuss /WaWa/Edynburg
Handel: 100% (+5, 0, 0)
Wysłany: |16 Gru 2009|, o 20:14   

To nagram jak nagram :P Jak passy rev beda mi wchodzily. Poki co nagralem moze niedlugo dam na JA :

Switch Hai tUa release, Switch IndexPinkybak rev 1,5 i quad. TA. quint. TA zrobilem juz ale nie nagralem T_T
_________________

Channel
Blog
PTP Wymiany/Trades
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIBlack modified by Falcone and Aragon77, Hakan for penspinning.pl