Wysłany: |8 Kwi 2007|, o 11:42 [FAQ] Czy ten dlugopis nadaje sie do krecenia?
Temat przeznaczony do zadawania pytan przez poczatkujacych. Prosze w tym temacie i tylko w tym temacie zadawac pytania typu:
Czy ten dlugopis / pen / olowek / pisak / cienkopis / klej / etc. sie nadaje do krecenia / penspinningu?
To nie jest temat do chwalenia sie swoimi dlugopisami, to jest temat do zadawania pytan.
Kazdy nowy temat zalozony z taki pytaniem bedzie kasowany / usuwany (w zaleznosci od humoru Administracji)!
No te gripy to stanowczo powinieneś zmienić na coś rozsądnej wielkości :p I ja osobiście poszukałbym sposobu, żeby to odrobinkę przedłużyć, tak do 20 cm (ale też nie więcej), ale to już moje upodobanie. Jakieś capy od flamastrów mogłyby zdać egzamin. Moim zdaniem długość moda ma co najmniej takie samo znaczenie jak masa (:
powracam, z tamtym dlugopisem nie za bardzo mi wychodzilo wiec dzisiaj zrobilem cos takiego : tylko martwi mnie dlugosc troche, jak ymslicie 16 cm to wystarczająco? czy moze jakos go wydluzyc?
http://scr.hu/0yjf/mertr
Moim zdaniem długość moda ma co najmniej takie samo znaczenie jak masa (:
Jak dla mnie zdecydowanie wydłużyć. I przydałyby się jakieś gripy na końcówkach, nie tylko tam gdzie są teraz. Korzystniejszy rozkład masy jest wtedy, kiedy body jest stosunkowo lekkie, a obciążone są końce. Tu wygląda trochę na opak (:
to co nazwałeś skuwką ,to nie skuwką tylko zatyczki od pisaka czyli capy,a skuwka to te metalowe lub plastikowe końcówki przy długopisie, bynajmniej jeśli ci się dobrze kręci to jak najbardziej może zostać.
Witam właśnie zaczynam przygodę z penspinning i złożyłem sobie wczoraj te oto 3 mody czy się na coś nadadzą? I ewentualnie czy macie jakieś podpowiedzi itd.
Wagi nie znam ale długość tak. ten niebieski 23cm, mod ze stabilo 24cm, żółty 23 z tipami 21cm bez
Raczej wszystkie się nadadzą ale ten niebieski ma coś tam wystające za gripami(gumkami). Spróbuj podrzucić każdego z nich do góry nadając jakąś rotację. Im szybciej będzie się kręcił(im łatwiej go będzie rozkręcić) tym wyższe będzie miał momentum, które na początku ułatwia naukę.
Co do porad to tylko to ze sie nie poddawaj, bo wszyscy przechodzili te chwile kiedy próbowali tysięczny raz i nie mogli zrobić głupiego triku ale w końcu wychodziło
Według mnie dość dobre mody mówię na początek kręcenia wydają się dobre . Ja zaczynałem kręcić flamaster z dwoma capami i nie narzekałem Teraz jak wezmę takiego moda to sobie myślę jak mogłem tym kręcić
nigdy takim czymś nie kręciłem ale to jakieś dziwne body takie kwadratowe, najlepiej to kup sobie super pirata za 2zł dodaj gripy i będziesz miał git moda na początek
_________________ _______________________________________
Intel Core Quad 8400, 8gb ram, radeon 7850. Piszę poprawnie po polsku.
Dla 90% graczy liczy sie grafika, jeśli jesteś w pozostałych 10 wklej to do opisu.
Ostatnio zmieniony przez maj0nez |3 Lut 2013|, o 18:12, w całości zmieniany 1 raz
Kręcę od: 11.03.2012
Ręka: Prawa
Wiek: 27 Posty: 109 Skąd: Warszawa Handel: 83,33% (+5, 0, -1)
Wysłany: |3 Lut 2013|, o 18:16
na początek wystarczy, dodaj gumki na końce, opcjonalnie wciśnij akieś tipy do nich i powinno być ok; zobacz czy pesnspinning Cię wciągnie i zainteresuje, a jeśli po jakimś czasie nadal będziesz miał zajawkę to zainwestuj sb w coś
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach