Forum penspinning.pl Strona Główna  
  •  Regulamin  •    FAQ  •   Szukaj  •   Kalendarz  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Album  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Pari
|25 Gru 2009|, o 20:00
[FAQ] Czy ten dlugopis nadaje sie do krecenia?
Autor Wiadomość
Hakan 



Wiek: 37
Posty: 1386
Handel: 100% (+7, 0, 0)
Wysłany: |8 Kwi 2007|, o 11:42   [FAQ] Czy ten dlugopis nadaje sie do krecenia?

Temat przeznaczony do zadawania pytan przez poczatkujacych. Prosze w tym temacie i tylko w tym temacie zadawac pytania typu:
Czy ten dlugopis / pen / olowek / pisak / cienkopis / klej / etc. sie nadaje do krecenia / penspinningu?

To nie jest temat do chwalenia sie swoimi dlugopisami, to jest temat do zadawania pytan.

Kazdy nowy temat zalozony z taki pytaniem bedzie kasowany / usuwany (w zaleznosci od humoru Administracji)!

Ponizej 3 linki do podobnych tematow:
http://forum.penspinning.pl/viewtopic.php?t=416
http://forum.penspinning.pl/viewtopic.php?t=429
http://forum.penspinning.pl/viewtopic.php?t=431
_________________
Pentrix dla każdego!
Ostatnio zmieniony przez FeniX |22 Maj 2010|, o 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
PTP Wymiany/Trades
 
Ivan
Użytkownik


Posty: 54
Handel: 0% (0, 0, 0)
Wysłany: |13 Maj 2007|, o 15:34   

hmm zdaje mni sie ze kredka bedzie za lekka :p
_________________
Ivanovic, nick ivan tak o mi sie wpisal ;)
PTP Wymiany/Trades
 
GORKY
Użytkownik

Posty: 2
Skąd: Wroclaw
Handel: 0% (0, 0, 0)
Wysłany: |19 Maj 2007|, o 20:17   

Chcialem wam zaprezentowac moj pierwszy sprzet Przerobiony olowek.
cwiczyc zaczalem wczoraj (18.maja.07) i zdazylem nauczyc sie Thumbaround Normal, Sonic Normal, Infinity oraz czasem uda sie Scissorspin.

http://img520.imageshack....05072145lm1.jpg

Olowek - Gold cat
Tasma izolacyjna
Gripy - AQUILA
Gumki
Dlugosc calosci - 18.8 cm
srednica - 0.5 cm
Waga - W porownaniu do zwyklego dlugopisu to ciezki.

Jak juz mowilem dopiero co zaczalem i chcialem byscie ocenili moj sprzet.
PTP Wymiany/Trades
 
 
Śledź 



Kręcę od: październik 2006
Ręka: prawa
Posty: 884
Handel: 100% (+1, 0, 0)
Wysłany: |19 Maj 2007|, o 20:34   

dlugosc jest OK
srednica... hmmm dla mnie za cienki

jak ci sie nim dobrze kreci to dobrze.
_________________
Kliknij, jeśli masz odwagę!
PTP Wymiany/Trades
 
Dulek 
Użytkownik


Kręcę od: 1.03.07r
Ręka: Left
Wiek: 24
Posty: 776
Skąd: Giżycko
Handel: 100% (+33, 0, 0)
Wysłany: |19 Maj 2007|, o 20:35   

Dla mnie sie nie nadaje... Co z tego, ze mam taki sam olowek jak Ty (znaczy firma :P ). Rowniez zrobilem go na poczatku zabawy, ale mam na nim gripy z G2 i jeden z HGG na srodku, jego dlugosc wynosi 18,4 cm.
_________________
PTP Wymiany/Trades
 
 
melwin91
Użytkownik


Posty: 450
Handel: 100% (+7, 0, 0)
Wysłany: |19 Maj 2007|, o 21:49   

Troche grubszym penem latwiej sie bedzie krecic.
Skoro uzywasz olowka to przynajmniej mogles znalesc taki ktory nie jest kanciasty :D
No i tasma nie potrzebna.
Te gumki na koncach nie ulatwia Ci robienia bardziej zlozonych infiniti. :)
PTP Wymiany/Trades
 
kraawiec 
Użytkownik


Kręcę od: 20.01.2007
Wiek: 26
Posty: 166
Skąd: Ostrzeszów
Handel: 100% (+4, 0, 0)
Wysłany: |17 Lip 2007|, o 16:17   

stary.. jak na poczatek to ja proponuje krutki i lekki pen/pencil.. zalezy od upodoban.. ja zaczynalem lekkimi i z biegiem czasu krecilem coraz ciezszymi.. a dlugosc-ok.. wazne ze Tobie sie dobrze kreci ;)
_________________
"nawet chaos ma w sobie jakiś porządek"
PTP Wymiany/Trades
 
 
Aragon77 
Użytkownik

Kręcę od: 28.02.07
Posty: 135
Handel: 100% (+5, 0, 0)
Wysłany: |17 Lip 2007|, o 16:18   

Grunt to refleks...
_________________
PTP Wymiany/Trades
 
 
hubij
Użytkownik


Posty: 8
Handel: 0% (0, 0, 0)
Wysłany: |15 Wrz 2007|, o 12:18   

Ja zrobilem swojego pena z olowka zwyklego okraglego, 2 gripow z pilota g2, odrobiny plasteliny i 2 metalowych tipow od dlugopisow

juz tlumacze wszystko


plastelina nie dlatego ze za lekki czy cos, jest wlasnie w sam raz, tylko olowek jest za waski i gripy spadaja... nie ze ledwo sie trzymaja tylko sa za duze i normalnie tak jakby wsadzic palec w gwint od butelki...
ale wlasnie potrzebuje pomocy bo ta plastelina to tez ledwo co je trzyma...
Kropelka odpada bo zle klei, pozatym bym musial gripa pomarszczyc...
mysle nad jakims silikonem...

tu macie fotke

http://img205.imageshack....pict0011qg1.jpg
http://img205.imageshack....pict0012aq0.jpg


co jeszcze w nim zmienic??
dlugi jest na jakies 18-19 cm, srednica olowka 7mm, pena z gripami ok 9-10mm, ciezar podobny do hmmm zapalniczki?? :D

PS
krece juz od 3-4 dni a umiem TA, sonica takiego co na tutorialu pisalo ze ladniej wyglada i trzeba troche potrenowac zeby takiego umiec :D i FP troche powoli ale umiem :D no i infinity sie ucze, ale troche dziwne to jest, najtrudniejsze to odpowiednio mocno zlapac pena... zeby mogl sie ruszac swobodnie ale zeby nie wypadl... bo albo mi sie on blokuje albo wypada z reki...
PTP Wymiany/Trades
 
 
zary 
Użytkownik


Posty: 95
Handel: 100% (+8, 0, 0)
Wysłany: |15 Wrz 2007|, o 12:28   

Bedziesz sciskal gripy to Ci plastelina wyjdzie
PTP Wymiany/Trades
 
przemo 
Użytkownik


Kręcę od: I 2007
Ręka: prawa
Wiek: 27
Posty: 672
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Handel: 100% (+63, 0, 0)
Wysłany: |15 Wrz 2007|, o 12:34   

owin go pod gripami tasma klejaca/izolacyjna, wtedy powinno byc dobrze :)
_________________


ぼんくら R.I.P.
PTP Wymiany/Trades
 
 
Geno
Użytkownik


Kręcę od: 30.11.06
Ręka: Prawa
Wiek: 26
Posty: 327
Skąd: Legionowo
Handel: 92,31% (+12, 0, -1)
Wysłany: |15 Wrz 2007|, o 13:30   

Hmm... moim skromnym zdaniem zakladanie gripow z g2 na olowek jest troche bez sensu.... one sa sporo szersze, to musi byc strasznie nie wygodne przy niektorych trickech. Nie lepiej bylo by je zalozyc na jakis dlugopis? Powiedzmy na flexripy albo penace? Albo na jaki kolwiek dlugopis ktory jest ciut szerszy.
_________________
ciach
PTP Wymiany/Trades
 
 
hubij
Użytkownik


Posty: 8
Handel: 0% (0, 0, 0)
Wysłany: |15 Wrz 2007|, o 14:06   

owinelem ze 2-3 warstwy tasmy izolacyjnej czarnej na koncach i gripy idealnie pasuja :D i w dodatku ten czarny (troche wystaje spod gripow) zajebiscie pasuje do jasnego zielonego olowka i zielonych gripow :D

nie jest tak tragicznie szersze, dla mnie jest idealny,
COP na COciezkosci xD (nie pamietam 3 literki z srodka ciezkosci :P )
nie za ciezki nie za lekki, dlugi w sam raz, szerokosc mi odpowiada :D

pozdro i dzieki za rade zeby owinac troche tasma :D
PTP Wymiany/Trades
 
 
Geno
Użytkownik


Kręcę od: 30.11.06
Ręka: Prawa
Wiek: 26
Posty: 327
Skąd: Legionowo
Handel: 92,31% (+12, 0, -1)
Wysłany: |15 Wrz 2007|, o 14:14   

No najwarzniejze jest to zeby tobie sie nim dobrze krecilo:P
_________________
ciach
PTP Wymiany/Trades
 
 
Dulek 
Użytkownik


Kręcę od: 1.03.07r
Ręka: Left
Wiek: 24
Posty: 776
Skąd: Giżycko
Handel: 100% (+33, 0, 0)
Wysłany: |15 Wrz 2007|, o 15:04   

"Geno" napisał/a:
Hmm... moim skromnym zdaniem zakladanie gripow z g2 na olowek jest troche bez sensu.... one sa sporo szersze, to musi byc strasznie nie wygodne przy niektorych trickech. Nie lepiej bylo by je zalozyc na jakis dlugopis? Powiedzmy na flexripy albo penace? Albo na jaki kolwiek dlugopis ktory jest ciut szerszy.


Nie prawda, Grip Aviaire ma wlasnie gripy z G-2, kreci nim sie dobrze. W Infinity nic mi nie przeszkadza. :)

@hubij
W Twoim przypadku to COG (Center Of Gravity) = COP (Center Of Pen).
_________________
PTP Wymiany/Trades
 
 
Geno
Użytkownik


Kręcę od: 30.11.06
Ręka: Prawa
Wiek: 26
Posty: 327
Skąd: Legionowo
Handel: 92,31% (+12, 0, -1)
Wysłany: |15 Wrz 2007|, o 15:10   

"Dulek" napisał/a:
"Geno" napisał/a:
Hmm... moim skromnym zdaniem zakladanie gripow z g2 na olowek jest troche bez sensu.... one sa sporo szersze, to musi byc strasznie nie wygodne przy niektorych trickech. Nie lepiej bylo by je zalozyc na jakis dlugopis? Powiedzmy na flexripy albo penace? Albo na jaki kolwiek dlugopis ktory jest ciut szerszy.


Nie prawda, Grip Aviaire ma wlasnie gripy z G-2, kreci nim sie dobrze. W Infinity nic mi nie przeszkadza. :)




A czy Grip Aviare to nie jest wlasnie flexrip i gripy z g2?? (no i na srodku slickpen) Mam okazje nim krecic codziennie w sql a niedlugo pewnie codziennie w domu...
_________________
ciach
PTP Wymiany/Trades
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIBlack modified by Falcone and Aragon77, Hakan for penspinning.pl