Forum penspinning.pl Strona Główna  
  •  Regulamin  •    FAQ  •   Szukaj  •   Kalendarz  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Album  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Pari
|26 Gru 2009|, o 00:42
[FAQ] Meetingi
Autor Wiadomość
FeniX 



Ręka: lewa
Wiek: 34
Posty: 3732
Handel: 100% (+218, 0, 0)
Wysłany: |19 Gru 2008|, o 13:11   [FAQ] Meetingi

FAQ
- najczęściej zadawane pytania. Tutaj znajdziesz pytania dotyczące meetingów.


Czym w ogóle jest meeting? Co się tam robi i ile trwa?
Meeting (z ang. spotkanie) pozawala ludziom z forum poznać się w realnym świecie przez spotkanie w umówionym miejscu w umówionym czasie.
Większość czasu na meetingach spędzamy na wspólnym kręceniu i gadaniu (oczywiście nie tylko o penspinningu). Niestety po pewnym czasie samo kręcenie wspólne zaczyna być nudne i atmosfera upada - dlatego na kolejnych spotkaniach staramy się znajdować jakieś atrakcje, które pozwolą zapobiec nudzie (np. meeting w Krakowie na Pikniku Lotniczym, w czasie którego odbyły się zawody freestyle'owe).
Czas trwania meetingu określa to, kiedy się ostatni ludzie zwiną do domu. Nie ma jakiś odgórnie narzuconych norm, nakazów, zakazów, czy innych dziwnych rzeczy. Zazwyczaj organizator zbiera się jako ostatni (zdarzają się wyjątki, ale nieistotne to tutaj jest).




Czy w miejscowości XXX będzie jakiś meeting?
Sprawdź dział meetingi - możliwe, że jest tam już temat o meetingu w tej miejscowości, który ma się wkrótce odbyć. Jeżeli nie znajdziesz tutaj takiego tematu, to załóż go. Pamiętaj tylko, że jeśli będziesz chciał zorganizować meeting w jakiejś małej, kiepsko dostępnej miejscowości, to bardzo prawdopodobne, że nie będzie zainteresowania. Spotkania odbywają się zazwyczaj w dużych miastach, do których blisko jest większej ilości osób.




Kto może wiedzieć, czy będzie w tej miejscowości jakiś meeting?
Jeżeli nikt nie założył tematu, to prawdopodobnie nikt w najbliższym czasie nie planuje organizowania niczego. Pisanie do administratorów, moderatorów, czy też ikon nie pomoże - meetingi nie są organizowane odgórnie, użytkownicy sami decydują, kiedy chcą się spotkać. Nikt z wyżej wymienionych osób nie ma kalendarium meetingów - mogą oni posiadać wiedzę raczej tylko o spotkaniach, które ich interesują.




Jeśli chcę zorganizować meeting to co powinienem wiedzieć i co zrobić?
Jeżeli wiesz, że w najbliższym czasie meeting w interesującym Cię miejscu nie jest organizowany, możesz sam go zorganizować.
W tym celu powinieneś założyć temat, za pośrednictwem którego przekażesz innym użytkownikom informacje na temat planowanego spotkania. Najważniejsze informacja to miejsce, data i godzina. Poza tym oczywiście możesz umieścić jakieś inne informacje - jakiś plan meetingu, jeśli taki jest, czy jakieś inne ważne informacje, które są według Ciebie ważne.




Czy trzeba zapłacić za wynajęcie jakiegoś miejsca?
Jeżeli już postanowiłeś zorganizować spotkanie, musisz pomyśleć o konkretnym miejscu w danej miejscowości, gdzie można by się spotkać. Wiele meetingów odbywało się w centrach handlowych (w Krakowie m.in. w Galerii Krakowskiej, czy w M1, w Opolu w Karolince), czy też w innych miejscach publicznych, gdzie można siąść (pierwszy meeting w Opolu odbył się w McDonaldzie, na pierwszym meetingu w Krakowie połowę czasu spędziliśmy po prostu na rynku) - jak więc widać, można spokojnie w każdym mieście znaleźć miejsce w jakimś budynku, czy na powietrzu, gdzie można siedzieć, kręcić i gadać sobie - trzeba tylko dobrze poszukać.
Jest jednak możliwość załatwienia jakiegoś konkretniejszego miejsca, wynajmując coś w okolicy. Jednak o możliwości wynajęcia czegoś trzeba się dowiadywać już na własną rękę w danym miejscu. Oczywiście wynajmowanie będzie się pewnie wiązało z jakimiś kosztami, które albo będzie musiał ponieść organizator, albo osoby obecne na spotkaniu - ale to już trzeba ustalić w temacie związanym z meetingiem, żeby ludzie wiedzieli, na czym stoją.




Jestem nowy - mogę przyjść na meeting?
Meetingi są dla wszystkich - nikt nie zabroni przyjść Ci i porozmawiać, czy pokręcić z innymi. Dla nowych meetingi mogą być nawet bardzo pomocne - mogą nauczyć się czegoś od bardziej doświadczonych. Z własnego doświadczenia wiem, że często po spotkaniach dostaje się tzw. "kopa" - ma się niesamowitą motywację do ćwiczeń przez długi czas.
Krótko mówiąc - na meetingach są mile widziani wszyscy poza złodziejami.




Czy na meetingu będę mógł kupić jakiegoś pena?
Oczywiście wiele osób na PPP ma różne rzeczy na sprzedaż. Z doświadczenia wiem, że jeżeli ktoś ma coś do sprzedania, to przyniesie to na meeting na pewno. Nie ma konieczności pisania w temacie o danym spotkaniu, że chcesz kupić to, sprzedać tamto. Jeżeli chcesz dać w jakiś sposób znać na jakiś czas przed meetingiem, co chcesz sprzedać/kupić, możesz napisać posta w temacie Pen Trading Partners, lub zmodyfikować swojego ostatniego posta (jeżeli nie możesz już napisać posta ze względu na zasadę "1 post na 2 tygodnie") i umieścić link do niego w podpisie swoim (do ustawienia w profilu). Robienie "handlowego" offtopu w temacie o meetingach jest zakazane i będzie karane.

_________________
Interview WTF?! - blog o rekrutacjach IT
---
Enklawa twórcza:
15. stycznia 2017 - Living on the Island
1. września 2016 - Być człowiekiem
14. maja 2016 - Okruchy magii

"We must become the change we want to see." - Gandhi
Ostatnio zmieniony przez MadEye |7 Wrz 2009|, o 21:16, w całości zmieniany 6 razy  
PTP Wymiany/Trades
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIBlack modified by Falcone and Aragon77, Hakan for penspinning.pl