Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /alt/home/webmaster.penspinning/html/forum/includes/bbcode.php on line 326
Zobacz temat - Level Up! Zasady
 
Forum penspinning.pl
Portal Polskich Penspinnerow

Gry forumowe - Level Up! Zasady

Rarka - |27 Sie 2008|, o 11:23
Temat postu: Level Up! Zasady
Level Up!

Level Up! Jest grą forumową o prostych zasadach, wymagająca odrobinę taktyki, współpracy i umiejętności.
Jedyne wymagania to wysłanie codziennie jednej wiadomości prywatnej z jednym nickiem do prowadzącego grę.

Cel gry: Celem gry jest pozostanie ostatnim żyjącym graczem. Żeby to osiągnąć, musisz uniknąć eliminacji i eliminować innych dzięki głównemu punktowi gry: levele.

Rozgrywka: Gramy w rundach. W każdej rundzie wszyscy gracze muszą wysłać wiadomość do prowadzącego grę przez PW (Prywatną Wiadomość). W tej wiadomości gracz musi umieścić kogoś nick (może być jego własny).
W czasie rozgrywki gracze są zachęcani do prowadzenia dyskusji (na forum, bądź prywatnie).

Zdarzenia: Zdarzenia są generowane według wiadomości odbieranych każdej rundy. Możliwe zdarzenia: Łańcuch i atak.

Łańcuch : Występuje, gdy gracze napisali swoje nicki tak, że sformowało się zamknięte koło, np.: Osoba A napisała B, B napisała C, C napisała A. Najmniejszy łańcuch jest jednoosobowy, gdy dana osoba napisze swój własny nick.
Gdy łańcuch jest uformowany, wzrastają poziomy graczy: poziom każdej osoby podnosi się do poziomu największego z jego sąsiadów, po czym poziom każdej osoby wzrasta o wielkość łańcucha (ilość graczy w kole).
Przykład: A (lvl 0), B(lvl 2), C (lvl 3), D(lvl 2) uformowali łańcuch A-B-C-D-A. Wtedy A podnosi się na 2lvl, B na 3, D też na 3. Potem lvl każdego podnosi się o 4. Na koniec A ma lvl 6, B,C,D - 7.

Atak: Atak występuje zawsze, gdy nie ma łańcucha, czyli jedna osoba wybierze kogoś, kto nie uformował z nim łańcucha.
Przykład: A wybiera B, B wybiera C, C wybiera D, D wybiera siebie samego.
Wtedy A atakuje B, B atakuje C, C atakuje D.
W czasie ataku rozróżniamy dwie sytuacje:
- jeśli atakujący i broniący się są tego samego poziomu, to nic się nie dzieje.
- jeśli nie są tego samego poziomu, to ginie osoba z niższym poziomem. Zginąć może zarówno atakujący, jak i broniący. Wygrany dostaje +1 poziom.

Kolejność zdarzeń: Kolejność wysyłania wiadomości nie jest ważna. Zdarzenia są tworzone w następującej kolejności:
1. Wszystkie łańcuchy.
2. Ataki.

Z tego powodu możliwe jest, że gdy zaatakujecie kogoś o niższym lvlu, ta osoba utworzy łańcuch, dzięki czemu podniesie swój lvl i możesz przegrać.

Koniec gry: Wygrywa ostatnia żywa osoba. Gdy zostają dwie, bądź 3 osoby i nie da się dokończyć gry, dodajemy liczbę zabić do lvlu każdego gracza, po czym wygrywa ten, który ma największy poziom.

Niewysłanie pw: pierwsze niewysłanie pw = -1 poziom. drugie = kick z gry.

-------------------------------
Oryginalne zasady by Zombo:
http://h1.ripway.com/Zombo/levelupv4.pdf

Temat do dyskusji :
http://forum.penspinning....p?p=49395#49395


Jak zasady są niejasne, to proszę pytania kierować tutaj.

kacd - |27 Sie 2008|, o 12:14

A ten no kto jest tym prowadzącym gre ? Ty ?

A to mam jeszcze jedno pytanko. Co będzie jak gracz A wybierze gracza B,B-C,C-D,D-A i np. gracz F rownież wybierze gracza B ? chodzi mi o to ze dwoch graczy wybiera jednego a on ciagnie dalej ten łańcuch ale w koncu ostatnia osoba wybiera gracza albo A albo F hmmy ? ze niby bedzie łańcuch z dwoma początkami i jednym końcem . . . ?

Rarka - |27 Sie 2008|, o 15:16

Prowadzącym jestem ja.

Co do tej sytuacji:
jest sobie łańcuszek ABCD, lvle im wzrastają, po czym nastepuje atak gracza F na gracza B.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group